sâmbătă, 30 august 2014

Motiv de postare cu hug


Azi îi iar ziua ta! Am observat eu că-n fiecare an, în ziua de azi, e ziua ta. Adică nu azi-azi, ci aziul fiecărui an, care-i mereu alt azi deși e practic același! Da' cea de anul ăsta, deși e în aceeași zi ca până acum, deși durează tot 24 de ore și-i tot în august, e altfel decât cele de până acum și decât aia din anu' care vine. Ce chestie, frate...

Partea proasta e că anu' ăsta-i fără mine... (sad, sad face)
Partea bună e că o să vii curând și o să-ți aplic toate hug-urile care mă întreabă, de dimineață, de tine.
Partea enervantă e că nu pot să-ți dau cadoul azi.
Da' partea funny e că-i mai bine așa, că tocmai mi-a mai venit o idee și am timp să mai fac ceva!

Să bei un borcan din ăla de whisky&cola și pentru mine și dă dai noroc cu tine din partea mea.

Ani mulți la!


2 comentarii: