miercuri, 5 martie 2014

Mutare cu cântec

Mă sună o prietenă săptămâna trecută să-mi comunice, agitată și stresată, că tre' să se mute rapid. În Drumul Taberei.
-Păi, și ce e așa de speriat chestia asta, întreb eu.
-E complicaaaat, primesc imediat cel mai plângăcios răspuns posibil...
Că s-a uitat în ziare, pe site-uri de știri, că a fost la o agenție imobiliară, că nașa cuscrei mătușii Tuța i-a găsit pe cineva care ar ști un apartament pe acolo, că...
-Hooooo, oprește-te, de aia ți se pare teribil de greu, că nu abordezi problema cum trebuie! Uite cum se închiriază un apartament:

Mai întâi îți faci un capuccino cu multă frișcă. Apoi îți iei și ceva biscuiți/chec/prăjituri pe o farfurie maaare și te urci cu toate în vârful patului. Iei laptopul în brațe, scrii acoloșa la adresă Titirez.ro și juma' de treabă e deja rezolvată!
-M-am săturat de agenții imobiliare, zice ea cu capsa pusă.
-Păi asta nu e o agenție, este unul dintre cele mai mari portaluri de imobiliare din Romania. Și este primul site care a dezvoltat o aplicație de mobile în care ofertele sunt actualizate la minut. Iar aplicația este disponibila IOS si Android. Dar ție nu-ți trebuie asta acum, că ești cu laptop-ul în brațe...

Apoi dai acolo o căutare la obiect: garsoniere de inchiriat drumul taberei. E foarte simplu, odată intrat pe site, ajungi repede la ceea ce te interesează pentru că se mișcă rapid, are multe filtre care te ajută să găsești exact ceea ce cauți și mai e și un design plăcut. Se aude un oftat profund la celălalt capăt al telefonului, urmat de:
-Tu le faci pe toate să pară așa de simple...
-Păi sunt simple, o asigur eu, uite, în timp ce ți-am explicat toate astea, le-am și aplicat, că am compul în față. Și acum mă uit la o listă mare, cu nenumărate garsoniere din zona în care vrei să te muți tu! Toate au descriere, hartă, să vezi exact unde sunt, an de fabricație, suprafața și multe poze în care să vezi interiorul, mobila, culoarea pereților și ce mai vrei tu!
-Da? Toate astea sunt acolo? (alt oftat, acum unul senin, eliberator...)
-Acum aplic filtrul de preț crescător și...imediat...da, am un top cu ceea ce te stresează pe tine: garsoniere în Drumul Taberei, la prețuri începând cu 200 de euro, 215, 220, 229, 230, una cu 235 a cărei suprafață e jumate din apartamentul meu de 4 camere, 240 decomandat, etaj 1, are un minibar genial...
-Staaaaai, nu închide cumva fereastra cu site-ul ăla, urlă ea disperată în urechea mea stângă, vin la tine să văd!
-Bine, bine, te aștept. Da' nu uita acasă capuccino și prăjiturile!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu