miercuri, 3 aprilie 2013

Zorile aduc concuuuurs!

Defilam azi dimineață pe bulevardul Internet, cercetam bloguri și citeam câte o postare pe ici pe colo, mai mult adormită decât cu mintea trează... Dar deodată, buuuum, l-am văzut! El, concursul “Blogger ambasador pentru ZorileStore.ro”, îmi zâmbea fericit din "paginile" unui blog pe care tocmai voiam să-l închid plictisită! Neuronu' meu amețit s-a trezit brusc din reverie și țipa fericit prin mansardă, de s-ar fi auzit prin toată casa dac-aș fi ținut gura deschisă...

Magazinul online ZorileStore e un prieten mai vechi. Eu i-am dedicat, acum ceva timp, o postare, el mi-a dat cadou un tricou ultramegasuper fain, pe care-l ador... Așa că, m-am hotărât în secunda doi să-mi bag și eu nasu' în competiția de care vă ziceam. Și nu doar nasu'... Când am văzut despre ce-i vorba, adică cum trebuie eu să-mi aleg o pereche de mergători pe care să-i testez, hop au zis că participă și degețelele care "cântă" la tastele de laptop, cuvintele din dotare, ochii în inimioare care au descoperit pe site-ul cu pricina sandalele de vis, picioarele care le vor testa în modul cel mai serios posibil, ca să nu mai zic de domnul Neuron, care încă urlă de fericire...

A fost dragoste la prima vedere. Știu că încă-i puțin rece afară și oamenii merg cu pantofi, dar eu mi-am ales de pe ZorileStore sandale. N-am putut să-mi mai iau ochii de la ele și gata! E un model bărbătesc, știu, dar asta port eu. Sunt foarte comode și nu-mi omoară picioarele dacă am de mers ceva mai mult. Plus că, sunt bune la munte, la mare, la blugi prin oraș, cred că și noaptea ar fi bune, să fiu pregătită în caz că visez vreo drumeție ceva... Mă și văd îmbrăcată lejer, cu briza călduță fluturându-mi pleata netunsă cam de multișor, cald, sorinel sus pe cer, iar eu merg fericită, cu un zâmbet cât toată fața pe moacă și cu sandalele negre, moi și ușoare în cele două picioare pe care le am de când m-am născut. Aaaaaa...ce frumoooos... Nu rădeți, măăăă... Vreți să vedeți că, imediat ce le primesc, afară o să fie doar soare, cald și frumos? A? Da! Să știți de la mine că așa o să fie! Ha!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu