duminică, 21 aprilie 2013

Ham. Maau. Haau?...

Am doi copii, un pisic și un cățel.
Sunt un pisic. Sau, stai... Sunt un cățel.
Dar miaun! Ca un motan... Sunt un pisic. Și latru! Deci sunt un cățel.
Dorm cu burta în sus. Exact ca un pisic. Sau un cățel...
Mă alint când am eu chef. Sunt pisic. Sau mă agit zâmbind de colo colo, vreau/dau hug-uri, pupici și atenție. Sunt cățel.
Când mi-e frig, mă bag complet în pături pufoase și calde. Ca un pisic. Aaa...ca un cățel?
Dacă ești nașpa, te ignor. Ca un pisic! Sau...te bag în seamă și când nu meriți... Ca un cățel...
Motanschi vine pe mine, se alintă și toarce. Pentru că-s pisic. Și Annabella vine pe mine, fornăie și mă pupă. Pentru că-s cățel...
Beau lapte. Normal, sunt pisic! Beau lapte? Sunt cățel?
Sunt caldă dar cică-s cam antisocială... Clar sunt pisic! Sunt caldă și iubicioasă uneori. Foarte! Cred că-s cățel...
Îmi place să stau la soare. Ca o plăcintă... Și ca un pisic! Dar îmi place să merg prin ploaie și să mă bălăcesc. Ca o rață... Și ca un cățel!
Te iubesc necondiționat. Pentru că-s un pisic și un cățel.
Pisic...
Cățel...
Pisic? Cățel!
Cățel? Pisic!
Maaaaaau...

P.S. Ham

?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu