luni, 8 aprilie 2013

Dă și la mine un laic, să-ți trăiască familia...

N-am centrală. Am căldură din aia de vine pe o țeavă, trece prin calorifere și pleacă mai departe la vecinii care n-au nici ei centrală. Da' acum, nici din aia nu mai am! Cred că nenea ăla gras, transpirat, care miroase a jeg antic și care râgâie în cascade vara când lucrează câte ceva prin curtea blocului, mă urăște. Altfel nu-mi explic de ce a închis robinetul magic de unde venea căldura binefăcătoare și m-a lăsat să tremur în casă mai ceva ca astă iarnă pe 15 decembrie...

Și, cu toate că acum nu visez decât să mă bag sub păturile și sacii mei de dormit până fix la nas, lăsând afară doar doi ochi care să se uite la un episod nou din Bizarre Foods, nu pot să mă abțin să nu scriu ceva. Ceva care mă enervează de mult! Pozele alea idioate de pe facebook care cer like-uri.

1. Poză foarte faină cu un cățeluș nostim , un motănel mic și crăcănat, sau o pisică gri, elegantă, care scoate limba la tine. Comentariu: nu-i așa că merită un like? Și turma de gagicuțe nu se mai oprește din click-uit și comentat... La ce puii mei îți folosesc ție like-urile alea multe? Că de fapt nu le aduni tu, neanderthalian obosit, ci animăluțul ăla mic și drăguț! Gagicile pe ăla îl plac și-l visează la ele-n brațe, nu pe tine! Dar tu te simți mare și tare, puternic și adulat, mai că vezi, dacă te uiți în oglindă, cum crești până la cer de fericire că-ți dă lumea atenție, așa-i? Creier de euglenă, în momentul ăla de glorie supremă, când îți numeri like-urile dintr-o zi, închide compul și ieși afară. O să vezi că ești atât de șters, că n-o să te observe nimeni, mă! Pun pariu că nici câinii n-or să te latre și nici măcar o cioară amețită n-o să se cace pe capu' tău cel gol în interior...

2. Poză cu 2-3 plozi cu rânjete retarde pe moacele lor voit inocente, care țin în mână o hârtie pe care scrie: dacă obținem un milion de like-uri, tata ne ia un cățel. Acum, pe ăia mici mai că-i înțeleg, încă nu gândesc ca lumea, plus că ei se amuză de situație și poate chiar speră că dobitocu' de ta-su le ia cățel. Mă, creier lins, nu iei un animăluț că o poză făcută cu telefonu' propriilor plozi, care cerșesc pe net, a adunat un milion de like-uri! Îl iei că ți-l dorești, că nu poți trăi în casă fără un blănos care să te spele pe față dimineața și când vii acasă, că-ți place să fii urmărit peste tot de doi ochișori blânzi, că știi că nu e nimic mai fain decât să vorbești cu el și să te înțeleagă. Îl iei că-ți place să adormi cu o pernă pupăcioasă pe tine, care te sforăie duios toată noaptea. Și pentru că simți că lumea ta ar fi de rahat fără un cățel sau o pisică. Sau mai mulți/multe...

3. Un el și-o ea pe bancă, cu aceeași foaie, dar pe care scrie: dacă strâng un milion de like-uri, ea se mărită cu mine. Inițial am zis că e o glumă. Dar de ce ai face așa ceva, nici măcar nu-i amuzant, deci clar nu-i vrăjeală și-i pe bune. Și m-am gândit eu, de ce dracu' te-ai căsători, mă, cap de bou, cu una care te vrea doar cu o zestre de un milion de...like-uri. În primul rând e cretină, like-urile nu-s bune la nimic, nu ai ce face cu ele. Dacă cerea bani, acțiuni sau bucăți de aur, da, măcar îți luai o pereche deșteaptă... Și apoi, chestia aia cu dragostea, bla, bla, bla, nu mai e de actualitate, nu? Iar ea, cât de bolândă poți să fii să pui asemenea condiții, sau mai rău, să te trezești că ai un act prin care deții, forever and ever, un dobitoc lângă tine, care-i acolo DOAR că există pe lumea asta un milion de idioți cu creierele spălate ce-au dat click pe like...

Dacă strâng un milion de like-uri, iubita mea merge în vacanță cu mine, mama mă lasă să mă rad în cap, pot să-mi fac un tatuaj gratis, Barbă-Neagră îmi donează o motocicletă, văruiesc copacii de pe stradă, militez pentru libertatea furnicilor, sau mă duc să-mi fac implant de neuroni! E adevărat că nu le-am văzut pe toate astea...ÎNCĂ! Pentru că netu'-i mare și imaginația cretinilor infinită. Cu minus...

De unde mi-am amintit acum de astea? Am văzut mai devreme, pe facebook, normal, poza unui bătrânel cu o hârtie în mână. Deja părul de pe mine s-a încordat, să sară la bătaie dacă vede iar chestia cu milionu' de click-uri retarde. Dar nu. El zicea: azi împlinesc 82 de ani; mi-ar plăcea 1000 de like-uri; smiley. Și zâmbea. Nenea voia doar să-l salute de ziua lui o mie de oameni, cunoscuți sau nu. Asta mi s-a părut cute și funny... Și mă gândesc că la ora asta-i tare fericit că azi, de ziua lui, l-au "felicitat" două milioane jumate de oameni din toată lumea...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu