luni, 31 decembrie 2012

Sfârșitul lumii

Nu, nu vă speriați, glumesc doar. Nu e programat nici un sfârșit de lume azi. Doar unul de an. Sau de lună... Sau, în cazul meu, un sfârșit de sticlă de suc, tocmai am terminat una, de bani, am rămas fără, de tine, a fost ciudat să vorbim așa ieri... La sfârșitul de an fiscal nu vreau să mă gândesc, că asta implică hârtii de completat, calcule de făcut și cozi la care trebuie să stau.

Începusem aseară să scriu o postare roz și dulce, cu fluturași, floricele, zâmbete și chestii frumoase. Până mi-a zdrăngănit odată tavanu' în cap de mi-a tăiat cheful de lucruri sweet. Pentru că, da, vecina mea trânticioasă s-a întors acasă, a hârâit 2 ore scaunele și și-a scăpat pe jos, nu știu, dulapul din bucătărie, cred, după ce zgomot a făcut! Deci adio fun și chef de scris chestii pozitive... Plus că, m-am gândit eu că cei care sunt mereu acolo, lângă mine, știu ce mi-a fost bine sau rău, ce m-a bucurat sau ce m-a durut. Pe restul, oricum nu cred că-i interesează așa mult de viața mea, deci n-are rost să-i plictisesc cu povești și bilanțuri de sfârșit de an...

Am vrut să scriu totuși ceva, ca să le spun LA MULȚI ANI celor care mă citesc: pentru că mă cunosc, pentru că-i amuză, sau îi enervează..., din curiozitate, pentru că vor să vadă dacă n-am murit cumva, sau că au ajuns la mine dintr-o întâmplare și se mai întorc periodic să vadă cum bat câmpii... Să aveți un an frumos, colorat, cald și cu un portofel supraponderal spre obez. Cu oameni dragi și buni în jurul vostru, cu familii sănătoase, cu căței, pisici, pești sau alte animăluțe lângă, în pat sau peste voi. Cu zâmbete sincere, îmbrățișări strânse și multe curcubeie. Cu vacanțe faine tare, ieșiri fără număr, bere rece, cafea cu muuuult lapte, prieteni nebuni alături și cuvinte de toate felurile, numa' frumoase și bucuroase să fie.

Și mai vreau să zic ceva. La mulți ani, bestie! Să fii bine, enervant de bine!

2 comentarii:

  1. Sa speram ca anul acesta nu ne mai temem ca se va sfarsi lumea, ca vine cutremurul cel mare sau exploziile solare:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai uitat de tsunami, furtună de nisip sau ploaie de meteoriți. sau albinele ucigașe din africa... :)))

      Ștergere