sâmbătă, 1 decembrie 2012

Dacă aș fi partener media

Și uite așa, cu această probă, se mai termină un SuperBlog. Al doilea pentru mine. Iar proba de azi e cireașa de pe tort, ca să zic așa...N-am lucrat niciodată în media, mi-ar plăcea mult, dar nu știu dacă m-aș pricepe... Dacă stau să mă uit la partenerii media de anul ăsta, mă intimidez, toți îs "mari", cu nume sonore și foarte cunoscuți în online. RadioLynx.ro, Trilulilu, Connect, PHOTO Magazine, PRwave, 121.ro, Robintel.ro, Obisnuit.eu, MoneyWatch.ro, ArenaIT.net, JurnalLifeStyle.ro.

Radio Lynx e cel mai tare radio independent, privat, exclusiv online, din România. Am urmărit multe dintre emisiunile dedicate SuperBlog-ului și clar mi-ar fi plăcut și mie să-mi bag codița pe acolo. Îmi place să vorbesc dacă mă atrage subiectul, dacă nu, refuz să dau din gură și tac cu grație. Ei bine, acolo mi-ar fi plăcut să zic verzi și uscate despre tot și despre toate, mi-ar fi plăcut să fac emisiuni în care să invit blogerii mei preferați și apoi să stau cu ei la povești despre teme, bloguri, concurs. Sigur ar fi ieșit niște emisiuni beton! Doar că... E o problemă aici. Aș fi încântată să fac asta, aș arăta ca un plod cu o jucărie nouă, singura problemă, MARE, e că-s timidă. Mda...poate în scris nu par, dar sunt. Dacă trebuie să țin discursuri sau să vorbesc de față cu n oameni, tac ca melcu'... Zici că mi-am înghițit limba, că mi-au mâncat-o șoriceii, din astea, ați priceput ce vreau să zic, nu? O astfel de emisiune ar ieși genial doar dacă ar decora cei de la radio camera ca o cafenea și m-ar păcăli că ne vedem ca-ntre prieteni, să ne cunoaștem și să discutăm despre concurs. Atunci, daaaaa, aș fi în elementul meu și ar ieși fain. Na, sunt sinceră, așa stă treaba, mi-ar plăcea maxim o colaborare cu Radio Lynx dar, cum nu prea aș vrea să mă înroșesc ca un bec și să mă bâlbâi pe acolo, va trebui să mă gândesc la altceva...

Trilulilu e cea mai mare comunitate online din România. Cum acolo poți "sălta" filmulețe, muzică și poze, mă gândesc că aș putea promova perfect SuperBlog-ul. La cântat nu mă pricep, adică sunetele pe care le scot nu pot fi numite muzică ci orice altceva, putând foarte bine fi coloana sonoră al oricărui film de groază, răgete de animale preistorice sau dialecte extraterestre... Dar aș putea face filmulețe amuzante, poze prelucrate și desene care mai de care mai sugestive. Să afle toată lumea ce concurs meserie există pe plaiurile noastre! Să citească, să-l urmărească, să se înscrie și să ne batem apoi, în luptă dreaptă, în teme și postări, până cei mai buni vor câștiga!

121.ro, comunitatea femeilor senzaționale, un site care rezistă de 11 ani pe net și care-i înfloritor, ar putea fi locul unde să scriu unele sau altele despre SuperBlog. Fiind un site destinat femeilor, e locul ideal pentru promovare. Pentru că, da, dom'le, femeile sunt atente la detalii, citesc cu răbdare, sunt curioase și, dacă află una ceva clar o să zică tuturor prietenelor, vecinelor și verișoarelor... Așa că, promovare garantată! Mai ales dacă aș scrie pe acolo ceva postări amuzante, pline de sentimente pozitive și de chestii interesante!

Apoi Connect, cea mai mare revistă de telecomunicații din Europa și PHOTO Magazin, revistă de tehnică și artă fotografică, iar îmi fac cu ochiul... Mi-ar plăcea să colaborez cu oricare dintre ele, pentru că e vorba de presă scrisă, iar la scris se pare că mă pricep olecuță... Nu știu cât de bine, dar sigur nu m-aș face de râs cu articole despre SuperBlog sau orice altceva legat de asta. Plus că aș putea promova concursul prin poze, una dintre pasiunile mele secrete. Mi-ar plăcea să mă joc de-a reporterul, să vorbesc cu bloggerii, să scriu despre ei, să-i fac cunoscuți (mai ales pe cei care, de obicei, nu ies la lumină, care stau cuminți în băncuța lor, dar care sunt tari de tot), să-i pun să vorbească despre blogul lor și despre ce i-a determinat să participe la un concurs atât de "mare și serios", toate astea colorate cu fotografii din lumea fiecăruia dintre ei. Știu că o redacție atât de mare e un loc foarte serios, unde fiecare știe ce are de făcut și-și vede de treaba lui, unde, la fel ca în concursul nostru, există teme și termene limită... Dar, cum eu mi-s un berbec vesel și nebun, mi-ar plăcea să aduc voie bună în redacție, cu idei trăznite, articole care ies din tipare sau cu stilul meu zăpăcit de scris... Și apoi, dacă tot aș fi colaboratorul unei ditamai reviste, m-aș lega și de ceea ce fac eu mai bine, de pictură: aș face insigne haioase cu SuperBlog-ul și le-aș pune la bătaie, cei mai buni concurenți să le câștige. Știu că nu-i mare lucru în comparație cu premiile foarte mari oferite de organizatori, dar mă gândesc că poate nu chiar toți care participă la acest concurs o fac doar pentru bani, poate unii au și alte motive și ar aprecia și micul meu "premiu". :)

Blogurile partenere ar fi și ele perfecte pentru o colaborare. Deja acestea scriu despre concurs atât înainte dar și pe parcursul lui. Chiar dacă sunt total diferite de blogul meu, sigur nu le-ar dăuna ceva guest-post-uri scrise în stilul meu, care ar aduce puțină voie bună printre toate chestiile serioase de acolo.

Acestea fiind scrie, eu mă retrag. O șterg la treabă, particip la Târgul creatorilor populari din orașul meu și tre' să mă duc acolo, pe baricade, că am dezertat pentru o oră, ca să scriu postarea de față...

SuperBlog 2012, etapa 29.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu