joi, 27 septembrie 2012

SuperBlog 2012

SuperBlog. Anul ăsta - episodul 2. Pentru mine, că alții îs deja veterani...

Ce să zic? Anul trecut a fost amuzant, am citit atâtea chestii tehnice cât n-am citit probabil în toată viața mea și mi-am obligat neuronu' să le și priceapă, mi-am făcut cuminte toate temele, m-am uitat la festivitatea de premiere și am țipat/gesticulat cu prietenii prin sms-uri "în direct"... A fost fain! Mai vreau. Și berbecul din mine mai vrea... Deci, ne înscriem iar! Adică mă înscriu iar...

Tic-tac, tic-tac...

8 comentarii:

  1. Salut si bine ai revenit printre participantii la SuperBlog! :)
    Iti multumim pentru inscriere si te asteptam la start luni, 1 octombrie! Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes! Numai azi nu e maine si ne vedem la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  3. Incepand de maine, vom fi “geana” pe http://www.super-blog.eu!
    Cu aceasta ocazie tin sa va urez tuturor celor 201 de concurenti (cu mine 202) multa bafta si multa inspiratie in toate probele ce vor urma!
    Nu in ultimul rand, sper ca toti bloggerii sa dam dovada de fair-play si fie ca cel mai bun dintre noi sa castige!
    Deci, sa inceapa competitia! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulțumesc! baftă multă și ție!
      fair-play? TOȚI bloggerii? aș vrea s-o văd și pe asta...:))

      Ștergere