duminică, 19 august 2012

Viață de artist... :D P.3

Azi sunt în grevă. Pe la 12 plec spre casă, deci nu mai întind standul pentru 3 ore... Îmi ajunge! Mă duc prin oraș să fac poze și să caut cadouri!

Poza cu cercei e pentru Vienela, care-i Toma necredinciosu', până nu vede, nu crede... Deci: pisici, margarete, zombie, gărgă... Da?

A fost frumos, a fost obositor, a fost pe alocuri enervant, a fost amuzant, a fost încă un târg.
Frumos când cineva îmi admira/cumpăra entuziasmat chestiile și când zâmbea la pisicile mele.
Obositor - 14 ore înconjurată de multă lume, stând când în picioare când jos, ținând panourile să nu le zboare vântul, dormit lipită de perete, aproape în aceeași poziție, să nu cad din pat...
Enervant să vezi cât de retardați sunt unii oameni, când vezi că nu se spală, când nu țin gura închisă doar pentru că vor să-ți dovedească, că-s tonți, să nu mai ai nici un dubiu.
Amuzant să glumesc, să fac mișto, să mă sms-uiesc cu cei de acasă, să fac poze, să observ oamenii, să dau peste nas, să râd din orice de oboseală, să scriu...

Mă duc la masă că pleacă tantile de la bucătărie și rămân cu burtica goală... Hehe... Ne "vedem" acasă!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu