sâmbătă, 14 iulie 2012

Bla, bla, bla de ziua ta

Știți ce face un cățel după ce se bălăcește și iese din apă... Da, se scutură. Din toate încheieturile și împrăștie stropi peste tot în jurul lui. Așa face și neuronu' meu când vreau să scriu ceva. Strig la el să se trezească din somn sau din visare, îl pun să facă puțină gimnastică de înviorare, îl ud și atunci să te ții... Începe să țopăie și să se scuture de zboară cuvinte peste tot. Unele sunt tuflite de pagina albă a blogului și, iaca așa, iese o postare.

Nimic complicat. Mai ales când neuronu' e ajutat de pitici și nervi, toți nervoși, tropăind, răcnind și gesticulând. Cu așa asistență e și mai simplu, curge postarea de abia apuc s-o tastez... Dar mai sunt unele, când și când, care nu vor să-mi iasă. E ciudat... Deși știu foarte bine despre și ce vreau să scriu, foaia se încăpățânează să rămână goală. Și cuvintele? Păi stau nemișcate că de, ce altceva pot face în fața ei? Goală și albă... Se zgâiesc la ea și nu îndrăznesc s-o acopere.

Azi îi una din zilele alea. Când nu știu de unde să încep, cu ce să continui și ce să scriu în încheiere. Pentru că azi e ziua ta și aș vrea să-ți zic ceva frumos... Să te las așa, cum să zic eu poetic...leșinată-n păpușoi de emoție, picată-n fund și cu ochii inimioare! Da, știu...nici o șansă să se întâmple asta. Visam și eu... Iar acum, când citești aici, tocmai ai zis în gând ceva legat de-o legumă verde... Așa-i? Hehe...

Aș vrea să scriu cuvinte calde, ca cele pe care mi le spui tu când sunt tristă. Și mari, ca sufletul ăla pe care-l împarți la toți. Deștepte, ca sfaturile pe care mi le dai când am nevoie. Și importante. Importante așa cum ești tu pentru mine. Dar se pare că în seara asta mi-am rătăcit cuvintele pe undeva, iar ideile se ascund de mine cine știe pe unde...

Nici acum nu știu ce m-a făcut atunci să-mi dau eu cu părerea pe blogu' tău, dar chiar nu contează. Contează doar că, dintr-o întâmplare, am găsit o persoană deosebită, care ridicol de repede s-a procopsit cu eticheta:"prieten". Unul special. Adevărat. La care țin mult. Un prieten pe care reușesc să-l văd alături de mine mult timp de acum înainte.

Să fii, de azi încolo, mai fericită decât ai fost vreodată. Să ai bucurii mărunte dar multe, multe. Să cazi, încet și nedureros, cu fundu' într-o comoară. Să fii iubită maxim. Și împlinită alături de persoana pe care ai ales s-o ai alături. Să-ți iasă din prima toate proiectele alea pentru care te agiți ca un titirez. Și...nu mai știu ce să-ți zic...să înceapă să-ți placă gărgărițele?...

La mulți ani, bestie! >:D<


2 comentarii:

  1. Hmm am si eu destul de multe momente in care stiu despre ce vreau sa scriu, dar cuvintele nu vor sa se conture...dar am si zile in care ma enerveaza ceva sau cineva si imi scriu degetele singure :))
    Ohh si inchei cu un la multi ani pentru prietena ta:)

    RăspundețiȘtergere