luni, 16 iulie 2012

5 (cinci)

Nu mai am răbdare! Asta, spus de un berbec care oricum nu prea știe ce-i aia răbdarea, înseamnă că tocmai am terminat și ultima picătură. Și e o veste proastă, pentru că mai am...văleeeu...5 zile mari, lungi și late până plec în vacanță.

Deși am rău de mișcare, visez numai la momentul în care o să mă urc în trenul fericirii, care o să mă ducă în paradis... Și deja mă văd lipăind prin baltă, stând pe iarbă, la umbră de copaci verzi și deși, cu un pahar gigantic de bere rece în mână, sau prăjindu-mă la foc direct, parcată cuminte pe prosopelul meu cu doi delfini... Și pisici. Multe, pufoase care să mă toarcă. Poate și ceva căței pupăcioși, care știu să fluture vesel din coadă.

Azi am început să mă pregătesc! Mi-am căutat tricouri fără mâneci, dar nu mi-a plăcut nimic în mod deosebit. Așa că, de nevoie, mi-a venit o idee: o să tai mânecile unui tricou și gata, se rezolvă prima problemă de pe listă! Și-am mai căutat un preînotător cu pernă de aer. Am dat doar de chestii banale, nimic măreț sau simpatic măcar. Dar o să găsesc eu zilele astea!

Încet-încet, o să rezolv tot până vineri! Singura problemă pe care n-am cum s-o aranjez eu e vremea... Azi noapte a turnat din cer, cu luminile și sonoru' la maxim. Acum e în desfășurare episodul al doilea... Doar că ceva mai furios și mai...înghețat! N-am văzut în viața mea așa grindină... Îmi vine să-mi pun niște whisky într-un pahar și să ies afară să pice gheață-n el! Da' nu-i o idee bună, că plouă și mi-l diluează. Plus că, poate dau și de vreun fulger și mi-l flambează. Cu tot cu mine... Mai știi, o fi referendum în rai și s-au enervat taberele de susținători. Da' nu înțeleg de ce, în loc să arunce nervoși cu gheață unii în ceilalți, au început s-o trântească peste noi... Întortocheate sunt căile domnului! Și...înghețate!

Dar știu eu, până vineri o să-și termine furioșii ăia din cer toate munițiile și o să fie un weekend cald, uscat și însorit! De unde știu? Am întrebat niște licurici, ei nu se înșeală niciodată!

2 comentarii:

  1. Wow..chiar a plouat weekendul asta pe undeva?:o la mine dupa spusele lu' Busu ar trebui sa fie furtuna si vijelie, dar a fost aceiasi caldura sufocanta;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dap, azi noapte. iar azi...din casă nu mi-am dat seama prea bine, dar a fost o furtună nasoală! am fost pe afară și am constatat că e plin orașul de copaci căzuți, grămezi de gheață, mașini bulite și porțiuni de asfalt inundat... or fi încurcat ăia de la meteo zonele, nu știu dacă la noi era anunțat așa ceva...

      Ștergere