luni, 4 iunie 2012

Previziuni ratate, dileme mov și gărgă roșii

Și am avut eu azi treabă în oraș. Deși mama a protestat... Cică n-ar fi trebuit să ies azi, că a zis Urania că pot avea un accident. Mă calcă pe neuron Urania... Normal că am ieșit.

Trecere de pietoni cu semafor. Se face verde, mă uit în toate părțile, vine o mașină din dreapta da-i încă departe, deci trec. Și nu ajung la trotuarul celălalt că dobitocu' din mașina respectivă aproape-mi șterge fundu' și frânează după zebră. Ookk... Nu mă calcă pe neuron, cred că încep s-o urăsc de-a binelea pe Urania...

Înjur scurt dar stufos și foarte colorat și plec mai departe. Îmi fac o parte din treaba pe care o aveam și mă duc în stația de autobuz să merg să iau copilului cel mare de mâncare: bulinuțe speciale, de regim, care se găsesc doar la o anumită farmacie... În stație, doar eu și soarele... Mă dau frumos la umbră, că mașina nu mai venea și... Niște mașinoaie cât China se suie pe trotuar și opresc aproape de mine. Cică au parcat... Doar că pe trotuar! Mda... Și cine coboară din ele? Un nene politician de va(r)ză  și o echipă de bodyguarzi... Și intră rapid la terasa restaurant din spatele meu. Până aici, în afară de parcatul unde nu trebuie, adică pe trotuar, nimic ciudat.

Și deodată apare un bemveu alb, decapotabil, cu șofer și două tipe care fluturau steaguri tricolore. Și asta aș înțelege. Da', frate, când au coborât cele 2 grații din mașină, am zis că am vedenii. De la căldură, de la soare, de la siropul pe care-l aveam în mână... Gagicuțele erau îmbrăcate fix în rochițe mov și aveau aripioare de pene pe spate! OMG... Începusem să cred că poate ăia au parcat, de fapt, peste mine, am murit , am ajuns în rai și acum văd îngerași mov... Nu, m-a pălit iar tusea, deci m-am convins că-s cât se poate de vie! Și-am început să mă gândesc. Poate alea erau îmbrăcate-n zâne, libelule, crăiasa ciorilor, porumbei vopsiți, etc., etc., etc... Mister total, n-am reușit să găsesc nici o explicație logică...

Ciudate-s campaniile astea electorale. De ce m-aș duce eu, frate, să pun ștampila aia pe numele unuia care vrea să mă impresioneze cu 2 gagici îmbrăcate-n rochii mov "de zâne", cu aripi, care flutură cu toate mâinile din dotare steaguri, într-o mașină decapotabilă de jdemii de euro? Poate era o tactică mai bună să vină să mă întrebe unde vreau să ajung, dat fiind că eram singura pe stradă, pe acolo, și să pună șoferu' să mă basculeze la 3 stații depărtare, unde aveam eu treabă... Oricum nu-l votam, da' zic și eu așa...

Așa că, am ajuns la destinație cu autobuzu', care s-a îndurat, într-un final, să vină. La farmacie era închis. Copilu' a rămas fără mâncare... Soarele mă bătea în cap... Din astea nostime... Da' m-am dus repede acasă și m-am răzbunat pe toate: m-am pus și am făcut cei mai tari magneți cu gărgărițe care au existat vreodată! Mă laud? Așa, și?...

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. păi e simplu: așteaptă campania electorală pentru prezidențiale și "zânele" or să apară din nou :)))

      Ștergere
  2. și cum mașinile, cam așa tre' să faci: http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/386493_220424354698678_162954273779020_485282_1958570121_n.jpg :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Degeaba te mai lauzi, campania electorala s-a incheiat. Dar stai linistita, eu tot cu tine votez. :p daca mergi la vot sa desenezi niste gargarite vesele pe buletin!

      Ștergere
    2. săru'mâna :) >:D<
      neee...că se anulează votul... :))) da' o să propun să se schimbe ștampila de vot, în loc de cea cu "votat" să fie una cu gărgă! N-ar fi tare? :D

      Ștergere