luni, 18 iunie 2012

Culori și liniște

După 3 zile de stat câte 12 ore la expoziția/târg de la Grădina Botanică, azi m-am odihnit și-am dormit de n-am avut aer... Trei zile într-o foială continuă, zumzăială, răcnete de plozi retardați care nu au învățat cum tre' să te porți în anumite locuri și baloane sparte! Dap. Era nush ce firmă de asigurări care făcea cadou, copiilor, baloane. Jumate din ele se spărgeau, normal, că așa se întâmplă de obicei cu un balon când dai cu el de pământ, îl târâi de pereți sau îi dai de prea multe ori cu piciorul... Bubuie! În urechile mele... Mrrrr...

Așa că, periodic, evadam din clădire și mă refugiam în locuri mai puțin populate... Așa am prins grădina japoneză aproape goală și am reușit să fac niște poze. Iaca, vi le arăt și vouă. Plus altele, făcute pe alei ascunse sau în minipăduricile de pe acolo...

















































Copacul din ultima poză e cel mai pufos copac roz pe care l-am văzut eu vreodată! Pufos la propriu... Iar corcodușele alea, după ce am făcut poza, au fost halite... Sorry... Broaștele țestoase și peștii, în schimb, îs bine. Fericiți și liniștiți în iazul lor puțin cam prea murdar...

4 comentarii:

  1. Mi s-a făcut o poftă de Grădină...
    Săr'na pentru poze! Sunt extraordinare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulțumesc, Aida. sunt doar poze, n-au nimic genial în ele. dar sunt ale mele și-mi plac... :)

      Ștergere