sâmbătă, 9 iunie 2012

Au!

Mă doare capu'. Surd și constant. Și-l simt cât o baniță! N-am văzut niciodată cum arată o baniță, da' dacă mă concentrez și-mi vizualizez durerea de cap, îmi apare o imagine foarte clară a ei: tre' să arate fix ca tărtăcuța mea de azi. Uriașă, închisă la culoare și grea! Cu un creier creț înăuntru... Asta-i opțional, unele banițe pot fi goale sau pline cu, ce știu eu, cu tărâțe, na... Banița nu doare, dar capu' da! Iar când îl simți atât de mare, parcă te doare și mai mult. Dacă l-aș vedea ca pe un pahar de unică folosință, de exemplu, probabil că m-ar durea mai puțin. Da' n-am cum să am imaginea asta, nu se poate așa ceva, că nu mi-ar încăpea într-un pahar tot ce am eu în cap! Nici într-o baniță nu prea încape, da' dacă mă chinui puțin și le îndes pe toate, merge. Stau așa, mai cu moț, da' măcar îs toate la un loc. Și dor toate la un loc...

"Ia 2 aspirine cu un pahar mare de apă." Vorbe mari și înțelepte. Mi le-am tatuat pe neuron, să nu care cumva să le uit! Doar că nu știu niciodată care-i momentul cel mai potrivit să le pun în aplicare. Se pare că azi am aplicat remediul minune cam târziu... Așa că, în disperare de cauză, o să ronțăi și-un paracetamol, că n-are ce să strice! Cu un alt pahar mare de APĂ, bineînțeles.

Și mai am ceva azi. Urechi efervescente. Ha! Înfundate și care foșnesc. Continuu. Parcă aș avea în fiecare câte o pastilă de calciu. Care acum se topesc în paharele alea mari de apă... Nu, nu s-au apucat piticii de pe creier de curățenie, nu mătură și nu dau cu aspiratoru'. Deși cam așa se simte... E doar de la muzica prea tare. Funny. Până diseară trece...

Între timp am mai băut un pahar mare de apă... În curând, dacă o țin tot așa, o să se adauge pe listă și senzația de broaște-n burtă. Care țopăie și orăcăie în noua baltă de apă minerală, formată în urma deversării pe esofag a unei sticle de lichid transparent cu bule. Tare, nu? Mai bine-mi fac o supă toxică. Din aia cu macaroane crețe. Să le creez condiții cât mai bune, să stea broaștele pe moale...

Tot mă doare capu'... Poate ar trebui să încerc celălalt remediu. Pe principiul cui pe cui se scoate, cică mahmureala trece cu o nouă bere... Ar trebui încercat asta. Sună bine. Și apoi, broaștele alea poate or vrea și ele altceva decât apă și supă...

2 comentarii: