vineri, 23 martie 2012

Vis color, neuron amețit și un "noapte bună" pufos

Ce fac trează la ora asa aberând cu drag și spor? Nu, nu-i insomnie. Nu azi... Deja am dormit mai bine de 3 ore... Asta până s-a auzit ceva. Mi-au trebuit vreo 5 minute să-mi dau seama ce e. Întâi am zis că-i laptopul. Da' ăsta ședea cumințel, închis. Altă idee? Alarma de la telefon! Nici. Am deschis o juma' de ochi și m-am uitat la geam: beznă. Deci clar nu-i alarma, mai ales că nu-mi aminteam s-o fi setat. Hmmm... Telefonul, toootuși? Și, da, el era "vinovatul"! SMS. Pe telefonul la care nu știu decât vreo 4 persoane numărul și alea-s din categoria: "sună-mă la orice oră din zi sau noapte".

Era un mesaj moale și simpatic de noapte bună... La care am răspuns, evident! Cu vreo 3-4 sms-uri, nici nu mai știu. Și parcă nu-i de ajuns, cuvintele astea tot izvorăsc și nu se gată... Așa că m-am pus să deschid laptopul și să le arunc într-o "foaie" albă. Postare nocturnă semiadormită... Dar, după cum se vede, berbecu' tot berbec și abia trezit din somn: cu chef de vorbă... Mai vreau eu să văd pe altu' în stare de așa ceva, la 4 dimineața! Ha!

Singura părere de rău e că visam ceva fain, colorat. Adică: eram cu o persoană foarte dragă într-un vehicul, ca să-i zic așa, că era inventat de mine, și-l conduceam de undeva din spatele lui. Și a fost funny până a apărut cineva, care a vrut să vorbească cu cea cu care eram în mașinobarca aia... Moment în care n-a mai fost funny de loc, că m-am înfoiat toată și era să trag o bătaie "de vis"... Dar n-a fost să fie... Imaginile s-au schimbat iar și am rămas cu persoana nașpa, care mai era și politicoasă pe deasupra... Dar degeaba, nu ține, m-am întors și am plecat! Pe jos... Că-n nenorocitul de vis se făcuse noapte și tocmai trecuse ultimul autobuz... Da' aveam de mers doar vreo câțiva km... Ce-i asta în vis? O nimica toată! Mai ales că, mai mult ca sigur, după câțiva pași s-ar fi schimbat brusc peisajul... Că așa fac eu de obicei noaptea! Visez nebun, agitat și haotic... A. Și pisici! În vis erau pisici multe și drăguțe tare...

Deci, una peste alta, săru'mâna pentru mesaj, a fost funny să mă trezească o urare de "noapte bună"... Și să mai iasă și o postare din asta. Păi, mai vreau și altă dată! Ca să nu mai zic că m-a salvat de la exercitarea de violențe asupra aproapelui meu care nu mă lăsa în pace... Și care deja mă călca major pe nervi. Și  nu oricare, ci fix pe nervii capului, cum zice nostim mama unei prietene...

Bun, acum o să tac și-o să mă bag la loc în pat! Nu de alta, da' neuronu' pare el activ, mitraliază cuvinte pe ecran dar, din când în când, îl aud cum se tuflește și începe să sforăie pe două voci. Sau poate am 2 neuroni, care adorm în același timp? Cine știe... Eu nu! Și nici nu vreau...

Concluzia? Iaca sunt persoane care se amuză când îs trezite din somn... Și care se scoală și aberează la orice oră, din orice! Bine, depinde cine face acest magnific lucru... Dacă sms-ul era de la cineva care nu-i pe lista de 24 din 24... Mrrrrrr...
Gata! Nani! Toată lumea! Noapte bună...

P.S. Nu, n-am băut Red Bull! Berbecii n-au nevoie... Pentru că, probabil lor le curge deja așa ceva prin vene! Hihi...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu