vineri, 30 martie 2012

Surpriză îmbulinată...


Dimineață ploua, era înnorat și bătea vântul. Dar eu voiam să ies să fotografiez primăvara. Și atâta ce m-am uitat pe geam, că probabil s-o îndurat soarele de mine și a ieșit dintre nori. Mare, galben și strălucitor nevoie mare. Am lăsat toate baltă, la propriu, că pictam ceva, și am șters-o pe faleză, cu aparatul atârnat artistic de gât și cu chef de umblat...

Pescari, căței, păsări, copaci plini de muguri, floricele, iarbă verde verde, chiar și o păpădie care s-a grăbit să înflorească... Dar astea altă dată. Acum importantă e ea, doar ea! Gărgărița! Prima. Roșie cu două buline. Stătea cuminte în copac și se încălzea la soare. Și nu s-a mișcat de acolo... A stat cuminte să-i fac multe, multe poze... Alta n-am mai văzut. Cred că era singura de pe toată faleza. Și a ieșit pentru mine! Știa c-o să trec azi pe acolo și-a vrut să-mi facă o bucurie. Una mică, roșie, strălucitoare, cu două puncte...

Mulțumesc, gărgă!

2 comentarii:

  1. serile cand stateam pe balcon cu mama, gargarita de pe deget si cantecelul si zborul si o dorinta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atunci o să fac gărgărițe în zbor! așa, de câte ori o să te uiți la ele, o să poți să-ți pui o dorință...:)

      Ștergere