joi, 8 martie 2012

Martie, ziua a 8-a

Întotdeauna mi-a plăcut 1 martie. Îmi place să dau mărțișoare prietenilor. Uneori le cumpăr, dacă văd ceva deosebit, sau le fac, așa sunt sigură că fiecare primește ceva care să-i placă. Niciodată nu dau mărțișoare că trebuie, sau "ca să dau". Doar dacă-mi face plăcere! Și, clar, îmi place și să primesc. Dacă e ceva făcut special pentru mine, aia e sărbătoare de-a binelea!

Nu m-a impresionat însă niciodată 8 martie. N-am simțit ziua asta ca pe ceva special, care trebuie sărbătorit. Sunt mai degrabă genul "1 iunie"... Până anul ăsta. Când, puțin după miezul nopții, am primit un "La mulți ani" cald și sincer. Care mi-a mers drept în zona unde presupun că se află chestia aia abstractă numită "suflet". Apoi azi... Azi am mai primit o urare, cea mai frumoasă din câte există! A sunat fain tare, să știi, și m-am bucurat mult că simți asta în ceea ce mă privește... Clar, ploaia de urări, venite de la voi toate, mi-a făcut ziua mai frumoasă!

Azi a fost un 8 martie altfel... Azi am simțit că trebuie, că VREAU să felicit câteva persoane! Puține... Dar de ajuns! Cele mai importante femei din viața mea! Fără de care aș fi mai tristă, mai singură, mai săracă... Cele mai frumoase și mai puternice femei pe care le cunosc. Cele mai haioase, mai sincere și mai deștepte! Se știu ele care sunt... Pentru voi, încă o dată, La mulți ani, cel mai mare hug din lume, cel mai vesel zâmbet și cei mai strălucitori pupici din Calea Lactee! Cam sună a urare de copil, așa-i? Na, ce să-i fac, asta sunt!...

Azi am stat în casă și am lucrat. Încă mă mai chinuie o tuse afurisită, relicvă a gripei de care abia am scăpat. Dar înghit tot ce se poate, ca s-o anihilez rapid! Pentru că mâine am în plan să sărbătoresc. Și să-ți mai împrăștii din nori... Cu o mică întârziere, da' nu contează... Pentru prima dată, o să fac ceva ce știu că e "de 8 martie"! Și o să fie fain, o să vezi. Abia aștept! Abia aștept să sărbătoresc primul meu 8 martie! Cu tine și cu cele două doamne prietenoase de care mi-e foarte dor...


Bryan Adams - Have You Ever Really Loved A Woman?

P.S. Mai vreau să zic "La mulți ani" doamnelor care mă citesc! Cu o urare specială pentru Cudi... De ce? Nu știu. Așa mi-a venit!... Sau poate pentru că-i faină...

2 comentarii:

  1. Oau... Uite cum un singur cuvant te poate scoate din lancezeala atunci cand iti blestemi orele la job. Netarmuita bucurie... Multumesc Inache, multumesc din suflet! Pentru mine, 8 martie n-a insemnat mai nimic pana sa citesc postarea ta. Acum inseamna. E un sentiment din ala ca uite, nu intotdeauna trebuie sa-i tragi pe ceilalti de maneca sa te observe, si ca, da, esti demna de ceva mai mult, de spontaneitate, surpriza si chestii pozitive. M-ai facut s-o iau razna. :) Cat despre ultima afirmatie, trebuie interpretata metaforic, pentru ca doar in sensul asta incuviintez ca e intocmai.
    N-ai idee cum mi-ai inseninat ziua... Raman datoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. moaamaăă, ce reacție...:)))
      măi...metaforic, nemetaforic...nu te cunosc personal, dar impresia pe care o lași asta e: că ești o persoană faină!:P gândești frumos, simți frumos, scrii frumos...;)
      neee, nu rămâi datoare deloc... mă bucur că ți-am "înseninat ziua". asta înseamnă că tocmai am făcut o faptă bună, care va fi trecuta la catastif, ca să mai ridice oleacă balanța...:)))

      P.S. btw, poți să-mi spui Ina :D sau Inache, dacă așa-ți place mai mult:)))

      Ștergere