luni, 6 februarie 2012

O zi plină


Azi mă simt bine.

Azi am cele mai faine 2 unghii: albastră și verde. Și o să am și gărgărițe! M-am simțit bine cu tine. Ca întotdeauna, de altfel... Și m-ai făcut să fiu happy, ceea ce nu se întâmplă prea des în ultimul timp. Iar la tine beau cea mai faină cafea ever însoțită de zâmbete, și calm, și căldură, și pisici torcăcioase. Și acolo-mi vin cele mai tari idei.

Azi am constatat că am la cine să mă laud! Neee...știam deja, da' am primit o reconfirmare! Cu toate că-ți fac capul toacă, primesc zâmbete și hug-uri. Azi mă simt bine pentru că știu că ești ok. Și o să fii și mai și, până o să fii de tot...

Azi am citit cea mai faină poveste. Doar pentru mine. Una din multele pe care mi le-ai zis. Toate cele mai faine. Și mai pufi. Și nu-mi zici niciodată că-s prea mare pentru povești... Sunt norocoasă.

Azi m-ai salutat. Ca în fiecare zi. Și mi-ai trimis hug-uri când m-am miorlăit că mă ustură ochii. Și probabil și azi ai ieșit din păturica ta caldă ca să-mi răspunzi la prostii...

Azi mi-am amintit cum te-am cunoscut. După doar o săptămână, eram prietene. Mă simt bine când vorbim. Pentru că am încredere în tine. Și Silva aia, o s-o bem odată și-odată...

Azi motanul a decis că vrea să doarmă la mine-n pat. Și a venit și copilu' numărul doi peste mine... Unul sforăie, altul toarce.

Azi s-au întâmplat o mulțime de lucruri. Care se întâmplă mereu. Doar că azi le-am simțit mai altfel... Și azi am simțit, o dată în plus, că am cei mai faini prieteni din lume...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu