duminică, 25 decembrie 2011

Scrisoare muzicală

Anul ăsta nu i-am mai scris Moșului... Pentru că anul trecut a fost o acțiune absolut inutilă. Zgomot de taste... Nu s-a întâmplat nimic. Și apoi, ce i-am scris anul trecut e încă valabil... Așa că, dacă ai terminat deja de împărțit cadouri la mucoși, poate arunci un ochi la scrisoarea aia... Și, cum de acum până în decembrie viitor o să șomezi cu talent, ai putea să încerci să prestezi ce te-am rugat eu pe acolo.

Mda. Știu că e degeaba... Așa că, trimit cuvintele la culcare că-i târziu și las notele să vorbească pentru mine. Să-ți vorbească...
Mi-e dor de tine. Dor... Gândurile, cuvintele, sentimentele - dor... Dor-esc. Te... M-am săturat să-mi populezi doar gândurile, și telefonul, și visele, și ființa... M-am săturat să încep totul cu "dacă"... Te vreau. Sau mă vreau înapoi. Acum! Dacă nu, întoarce-te-n lumea ta... Și lasă-mă să te uit... Dor... Și e doar vina mea, știu.

Tot ce vreau de Crăciun ești tu. Pentru totdeauna...


Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu