duminică, 13 noiembrie 2011

Vis de iarnă

Toamnă târzie și mohorâtă. Și rece. Care parcă nu vrea să mai treacă odată... În mai puțin de o lună, vrea, nu vrea, va trebui să facă loc altcuiva. Și mai rece. Dar măcar iarna ce va veni o să aducă cu ea niscai sărbători, zile libere și câteva săptămâni cu luminițe colorate, vesele...Nu mai e ca în copilărie, n-are cum să mai fie...N-o să mai fie niciodată la fel...De fapt, în ultimii ani parcă nici n-au fost sărbători. Au trecut așa de repede, de superficial, de "fără chef"...Dar anul ăsta va fi altfel. Pentru că mă încearcă o idee măreață! Niște produse multimedia care o să mă facă puțin mai fericită...

Ei bine, anul ăsta am de gând să mă răsfăț! În primul și în primul rând cu O!Play HD2. De ce? Pentru că e cel mai nou media player de la ASUS și cel mai șmecher, din câte am văzut! Și am căutat ceva zilele astea...E primul media player din lume cu USB 3.0, ceea ce pe mine mă duce cu gândul la un singur lucru: viteză! Și cum eu, ca orice berbec sadea, mi-s cam dependentă de viteză, se înțelege de ce îl vreau...Pentru că pot transfera conținut media de 10 ori mai repede ca prin tradiționalul USB 2.0! Dar pentru asta o să am nevoie și de un hard de 3,5 inch. Odată instalat, el va transforma O!Play-ul meu într-un dispozitiv mobil de stocare. Să stochez ce? Pozele mele, evident! Poze cu locurile unde merg, cu prietenii care vin cu mine, cu cei 2 "copii" proprii și personali(un motan și un cățel...), cu păsări, copaci, cu zăpadă...Adică tot ce-mi place mie să fotografiez în zilele în care umblu cu aparatul de gât și mă cred mare fotograf mare...Pun cardul de memorie în cititorul de carduri și gata, O!Play-ul mi le găsește, aranjează și păstrează în siguranță, până îmi găsesc eu timpul să-mi chem prietenii și să le vedem împreună(ca să mă laud, desigur...), direct pe televizor.

Sunet surround digital! Da, O!Play HD2 are și așa ceva! Asta mă duce cu gândul la niște după-amieze liniștite pe canapea, în păturica mea pufoasă, cu o cană de ceai aromat într-o mână și cu iPhone-ul pe post de telecomandă în cealaltă, urmărind cu sufletul la gură, pentru a nu știu câta oară, seria de filme cu Indiana Jones...Și nu pe televizorul meu antic și de demult. Pe un monitor LCD TV ASUS, respectiv 24T1E, nou nouț...Iar dacă vreau să fac o pauză de aventuri, tunerul TV integrat al monitorului îmi dă voie să caut alt gen de film, poate ceva cu Moș Crăciun și spiriduși...

Sau și mai bine, dacă vreau alte filme sau programe TV, îmi iau My Cinema-P7131 Hybrid! Așa pot găsi ce filme vreau sau orice altă emisiune. Sau și mai frumos. Pot vedea filmulețele făcute de mine! Le pot edita și apoi le pot salva pe DVD-uri, să le păstrez și să le pot vedea ori de câte ori vreau. High quality, desigur...Pentru că, ASUS My Cinema-P7131, în combinație cu ASUS Splendid Technology, transformă compul meu mediocru într-un un centru multimedia genial, care redă totul în cele mai faine culori! În plus, dacă-mi place ceva în mod deosebit, pot înregistra...Nu de alta, da' poate vreau să le revăd...

Și ce-ar fi niște sărbători, sau o vacanță de iarnă, fără muzică? Muzică ascultată în toată splendoarea ei...Pentru asta aș avea nevoie de Xonar Essence One, care e mai mult decât o placă de sunet internă, e un DAC extern. Sobru dar elegant, într-un înveliș din aluminiu, cu un tigru Qing pe el(simbol chinezesc care reprezintă aspirația omului către esența sunetului) e și frumos și deștept! De ce-l vreau musai? Simplu! Astfel pot asculta orice gen de muzică vreau la cote maxime. Fără zgomot de fond, fără "zbârnâieli"...Colinde, muzică simfonică sau rock, toate se aud perfect dacă-l ai! Ce aș aprecia mai mult și mai mult e basul, care are o precizie și o profunzime ce nu găsești la alte produse similare. Și e genial să poți asculta Hrușcă, Schubert, chitară rock, clasică sau Metallica, alternativ, și să beneficiezi de același sunet de excepție, clar și precis, indiferent de genul de muzică. Și nu doar asculți. Ai impresia că ești acolo, la un concert live! Sau că soliștii sunt în jurul tău și cântă doar pentru tine...Dacă închizi ochii, parcă vezi orchestra în spate și soliștii în fața ei. Te privesc, îți zâmbesc și-ți cântă. Pentru tine...Te încântă...Un adevărat concert live, la care eu sunt unicul invitat...Ce-mi pot dori mai mult de atât?...

Păi, ar fi ceva...O pereche de căști șmechere! Pentru orele în care vecinii mei, trecuți de vârsta a treia, își fac somnul de frumusețe...Asus HP-100U,care-mi oferă un sunet surround de excepție!

Acestea fiind spuse, mă duc să mă gândesc cum să fac să-mi pun în aplicare visul.Visul unei ierni altfel...

Postare pentru SuperBlog, etapa a 19-a.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu