miercuri, 30 noiembrie 2011

Parteneri media

Ultima postare. Ultima, ultima... Nu pot să zic că-mi pare rău, dar nici nu pot să zic că mă bucur. Cred că m-am obișnuit cu ritmul ăsta de scris, de căutat pe net, de tradus informații despre nu știu ce invenție de ultimă oră, mare cât boaba de fasole... M-am obișnuit să-mi agit și să-mi scutur neuronul, doar doar o cădea din el vreo idee măreață... Și m-am obișnuit să dau refresh, la o anumită pagină, din 5 în 5 minute...

Dar să fiu cuminte și să răspund la enunțul ultimei probe SuperBlog 2011. Partenerii media.

TVR – Zon@ IT. Este o emisiune difuzată sâmbăta pe TVR2, cu și despre IT (așa cum se deduce și din nume dealtfel...): hardware, gadgeturi, jocuri pentru PC sau console, software sau ghiduri de utilizare a diverselor aplicatii si device-uri. Și am văzut și ceva concursuri pe acolo... E prima emisiune HD Full 1080p din estul Europei și presupun că va rămâne pe locul 1 și de acum înainte!

 RadioLynx. Este un post e radio online. Sincer, n-am avut eu timp să ascult foarte multe dintre emisiunile lor, ca să-mi fac o părere și să scriu aici în deplină cunoștință de cauză... Daaaar, am văzut câteva emisiuni din seria celor despre SuperBlog (ce ciudat sună: am "văzut" o emisiune de radio...). Mi s-au părut interesante, mi-au plăcut. Realizatori buni care fac emisiuni bune!

Connect. Este, așa cum scrie pe site-ul lor sub nume, cea mai mare revistă de telecomunicații din Europa. Știri, concursuri, articole despre diverse produse testate de specialiștii lor, poți afla și tarifele operatorilor de telefonie mobilă... Multe informații, diverse și foarte interesante! Sunteți "pe val", bravo!

Photo Magazine. E cea mai faină revistă de tehnică și artă fotografică de la noi. Pe bune! Și zic asta pentru că n-am văzut-o doar pe net, am studiat-o și live... Ținut în mânuță, pipăit foaia de o calitate excepțională, răsfoit și plăcut mult. Felicitări, țineți-o tot așa!

121.ro. "comunitatea femeilor senzaționale". Un site mare de tot, plin ochi cu tot felul de informații, care mai de care mai interesante! Cu și despre "de toate"... Și nu doar pentru femei! E acolo câte ceva pentru fiecare dintre noi...

MediaLOOK. E un fel de punte de legătură între companii și jurnaliști. Și asta se întâmplă cam așa: comunicatele de presă sunt moderate de editorii site-ului iar cele aprobate sunt optimizate și intră în baza de date obținând astfel un loc mai "în față" când vine vorba de motoarele de căutare... Sau știrile sunt distribuite direct ziariștilor. Pe scurt, MediaLOOK e un centru de relații media. Ca să zic eu drept, la faza cu optimizarea nu mă prea pricep eu, dar un "moderator" între diversele companii care apelează la serviciile lor și jurnaliști , clar ocupă un loc important în mass-media.

PRwave. așa cum singuri se descriu, PRwave e primul site în totalitate dedicat expertizei în imagine, comunicare și relații publice din România. E clar că ocupă un loc de frunte într-un domeniu important în ziua de azi, un domeniu de viitor. Țelul lor e unul ambițios: să devină cea mai importantă sursă de furnizori la scară națională. Deja sunt o sursă completă de informații în multe domenii și sigur or să "crească" frumos în timp...

MoneyWatch.ro. E câștigătorul din 2009 al concursului SuperBlog. Felicitări! E un spațiu plăcut, ușor de citit, unde găsești informații și sfaturi interesante despre afaceri, despre cum să reușești să te promovezi și să te descurci singur. Sunt acolo o mulțime de recomandări bune, gratis și scrise pe înțelesul tuturor. Așa cum spune "proprietarul" blogului, acesta vrea să ofere “Fast Forward În Afaceri, Performanță Personală Și Viață Bună”

Obisnuit.eu. Este câștigătorul de anul trecut. Bravo! E plin de tot felul de informații interesante, din diverse domenii: tehnologie, site-uri rare, cărți rare, divertisment... Mi-a plăcut mult descrierea autorului: blog despre tehnologie și optimism... Un blog bine scris, care și-a ocupat pe merit un loc important în blogosferă.

LexaVerzes.ro. A ocupat locul 3 la SuperBlog anul trecut. E un blog absolut pe gustul meu! Îmi pare bine că l-am descoperit...Când vrei să te relaxezi și să te simți bine, intră și citește, n-o să regreți nici un minut petrecut acolo!

Postare pentru SuperBlog, etapa 32.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu