joi, 24 noiembrie 2011

Eu, tu și Moș Crăciun

Crăciun. Beculețe colorate și beteală. Fulare și nasul tău rece lipit de obrazul meu fierbinte. Afară, miros de ger și de zăpada. Înăuntru, miros de brad, de portocale, de prăjiturele, de vin fiert, de tine...E perioada în care sunt cu adevărat fericit. Perioada în care mă simt copil mai mult ca de obicei....Și ție îți place, știu. Ți se citește bucuria în ochi. Iar roșul...roșul care în general te îmbracă atât de bine, acum ți se potrivește parcă și mai mult. Te face să strălucești, mă face să visez cu ochii deschiși...La cea mai frumoasă poveste. Ființă. A mea. Doar a mea...Știi că ești centrul universului meu, nu, iubito? Iar ăsta e primul nostru Crăciun...

Anul trecut, i-am scris lui Moș Crăciun că vreau ceva special, unic, ceva ce nu mai are nimeni. Nu râde, știu că sunt mare. Chiar dacă uneori mai uit și e nevoie să-mi arăți, chicotind, buletinul...I-am scris ca să-l pot lăsa în trecut, ca să mă conving că nu există. Și, într-adevăr, nu s-a întâmplat nimic timp de luni bune. Nu voiam să renunț așa ușor, m-am gândit că poate nu am scris eu bine adresa pe plic, sau poate scrisoarea mea s-o fi rătăcit... Dar într-o zi...mi-am primit cadoul. Era exact așa cum îmi dorisem: unic, aproape ireal, magic! Am rămas fără cuvinte. Cred că aveam o privire tare tâmpă...Nu voiam nici să clipesc, de frică să nu dispari. Mai ții minte, iubito? Joi, dimineață...Tu mă priveai amuzată. Iar eu nu mă puteam desprinde de ochii tăi...Moș Crăciun chiar există! Deși, se mișcă puțin cam greu...

Anul ăsta n-o să-i mai scriu. Mi-a adus deja cel mai cel cadou! Îl las să se ocupe de copii. Și apoi, n-aș vrea să risc să primești cadoul tocmai la vară...Așa că, m-am gândit la ceva. Anul ăsta voi fi și altceva decât "micul tău artist". Anul ăsta voi fi Moș Crăciun! Singura problemă e că barba nu mi-e albă...Dar chiar și așa, pentru o zi, o să te poți lăuda că ai Moș Crăciunul tău!

Timpul zboară, iar eu am început deja să caut cadouri de Crăciun. Decorațiunile handmade, pe care le-am creat pentru tine, nu sunt de ajuns. Așa că, am dat o raită pe net, prin magazinul virtual Borealy. Mi-a fost tare greu să mă hotărăsc, am găsit acolo prea multe lucruri faine...Dar cerceii cu cristale swarovski roșii m-au cucerit de cum i-am văzut. Parcă sunt făcuți special pentru tine...Făcuți manual. Când o să stăm pe canapeaua de lângă brad, luminițele or să se spargă în mii de steluțe în ei! Mii de steluțe în centrul universului meu...Și încă ceva. Broșa brăduț! Tot handmade și ea...N-am rezistat să n-o iau. E puțin cam copilărească, dar eleganța ta desăvârșită o s-o pună în valoare. Și apoi, recunoaște, uneori te molipsești de la mine și ești și tu puțin copil...Și-ți place!

J'adore Dior for Christmas. Nu, eu te ador doar pe tine! Ăsta e numele următorului cadou din lista lui "Moș Crăciun"...Eșarfă de mătase roșie, handmade, și set de baie.Cu el, în noaptea cea mai geroasă, o să te relaxezi în cea mai caldă baie cu arome de de orhidee, flori de prun din Damasc, mandarin, trandafir și mosc. Iar eșarfa...Sunt sigur că o să-ți vină bine și la halatul tău alb de baie!

Martini ediție specială. Gold. Dolce & Gabbana. Aromat, fin, elegant. Cu două pahare speciale. Mi-a plăcut că-s doar două! Tu și eu. Și Crăciunul... În seara aia, totul trebuie să fie perfect. Să sclipească alături de tine. Cu tine...Așa ajung la ultimul cadou: un trandafir. Floarea ta preferată. Nu, nu-i roșu...E mai...altfel! Din cristal, cu tulpina și frunzele din metal argintat. Pare rece, știu, dar nu e deloc așa. Unul obișnuit are doar o singură culoare, sau două. Dar ăsta...Când cristalele swarowski întâlnesc lumina, o fac să-și arate toate cele 7 culori odată. Un curcubeu! Doar pentru tine...Iar dragostea cu care ți-l ofer o să încălzească și cel mai rece metal din lume!

Și acum, trebuie să mărturisesc ceva! E foarte plăcut să fiu Moș Crăciun și să aleg cadouri pentru tine. Daaar...mă știi că stau cam prost cu răbdarea, sunt repezit, mereu în viteză, mereu pe fugă...Berbec sadea...M-a cam obosit puțin "goana" asta după cadouri, chiar dacă le-am ales stând comod în fotoliu, cu laptopul în brațe...N-am rezistat și mi-am luat și eu un cadou, dacă tot am "umblat" prin ditamai magazinul! Bine, bine...recunosc...am luat două: coșul de Crăciun Teachers și coșul Gourmet President. Primul dulce, al doilea picant. Ca tine...O mulțime de bunătăți numai bune de împărțit când stăm și pierdem timpul în fața șemineului. Da, promit solemn să-ți dau și ție! Ție ți-aș da oricum TOTUL!

Toate-s pregătite! Acum trebuie doar să aștept 24 decembrie. Și...Aș mai avea nevoie doar de niște zăpadă...Nu știți unde aș putea comanda o ninsoare pentru Crăciunul ăsta?...

Postare pentru SuperBlog, etapa 26.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu