miercuri, 30 noiembrie 2011

Datu' cu părerea pe puncte...

Parcă tot nu-mi vine să cred că se termină SuperBlog-ul... Hmmm... De fapt, parcă nu-mi vine să cred că am participat și că am scris atâta... Probe peste probe, despre chestii de care nici nu auzisem, cu termene limită... Cu stres, așteptări de note, bombăneli...(asta încă nu s-a terminat...) Cu o gaură pe monitor în dreptul semnului de refresh și cu o uzură avansată a mouse-ului de câte click-uri am dat acolo... Cu o nouă definiție a creativității, complet diferită decât știam eu... Cu "frâna" pusă la cuvinte... Cu multe comentarii copilărești și inutile (aici, am apreciat-o maxim pe Claudia Pătrașcu pentru răbdarea și eleganța cu care a răspuns mereu tuturor!) Și lista ar putea continua mult și bine dacă n-ar fi deja 2 noaptea, dacă n-aș mai avea de scris ultima postare și dacă mâine n-ar trebui să lucrez toată ziua... Concluzia, deci? Una peste alta, a fost amuzant! Spun drept că mi-a plăcut! Și nu-i înțeleg, pe bune, pe cei care s-au plâns tot concursul... Sau care au criticat, care s-au luat de alții... Eu și numai eu am decis să mă înscriu la SuperBlog, eu am hotărât că o să merg până la capăt, eu am fost de acord să scriu advertoriale pe timpul meu, chiar cu riscul de a nu câștiga nimic din toată chestia asta! Și atunci de ce ar trebui să mă plâng public de alegerea mea, să mă vait, să dau palme cui apuc și să mă iau de organizatori (pcnews și SwissPlan.biz)? Pentru alegerea mea! Mă rog, fiecare cu ale lui, oi fi eu mai bleagă de nu pricep unele chestii...

Ce-aș schimba și ce-aș păstra?
  • Capitolul 5, art.17: "Juriul va acorda fiecărui articol jurizat o notă cuprinsă între 10 și 100 de puncte, luând în considerare mai ales creativitatea articolelor, în ce măsură participanții au respectat tema propusă, precum și corectitudinea gramaticală și ortografică. Descrierea corectă a detaliilor tehnice sau cunoașterea tehnică a respectivului produs nu vor constitui criterii în acordarea notelor."
  • Aici îs 2 variante:
- se păstrează dar se și aplică ce scrie acolo! Fără excepții, anunțate sau nu... Creativitate, corectitudine gramaticală, faza cu detaliile tehnice... Și, da, se explică pe înțelesul tuturor, în paranteză, ce se înțelege prin creativitate în concursul de față...ca să nu mai existe surprize dătătoare de palpitații...
- se elimină, ca să nu ți se facă rău când primești nota pe o postare pe care ai scris-o respectând regulamentul...
  • Aș schimba puțin regula 300-600 de cuvinte! Că m-a chinuit rău de tot... Pentru mine a fost prea puțin 600... Aș pune, nu știu, măcar cum a fost la NH Hoteles: 400-800... +/- 10%, că mai câștig și acolo ceva cuvinte...:D
  • Aș păstra și termenul de 7 zile pe care îl ai la dispoziție să rezolvi tema și penalizările (pe care le-aș afișa într-o coloană separată, odată cu afișarea notei).
Cam atât, cred.
A fost fain.:) Mai vreau...:D

Postare pentru SuperBlog, etapa 33.

2 comentarii:

  1. Multumim pentru aprecieri si mai ales pentru feedback. Ne bucuram ca ti-a placut :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cu plăcere:) n-avea cum să nu-mi placă, e o competitie faină. unele situatii si oameni nu mi-au plăcut, dar asta e altă poveste... lucrurile frumoase au fost mult mai multe si asta e tot ce contează:)

    RăspundețiȘtergere