joi, 6 octombrie 2011

Va veni vacanța, cu trenu' din Franța...

Muncă, muncă, muncă tot anu'. Nu tu mare, nu tu munte. Încă... Dar asta e pe cale să se schimbe. La sfârșitul lunii am în plan o chestie: marea evadare! De la muncă, dintre probleme, fugă de facturi, lăsat gânduri în spate, plecat din orașul aglomerat, ați priceput ce vreau să spun, nu?... Doar eu, câțiva prieteni, o valiză cu bunătăți, o geantă cu bere și un rucsac cu zâmbete... Dar nu orice fel de bagaje, unele faine tare, American Tourister, de calitate, design modern, simplu, deci nimic prea colorat, încărcat sau de fițe... De unde, când și cum? Păi să vă povestesc.

A fost odată ca niciodată, că de n-ar fi s-ar inventa și tot s-ar povesti, un magazin. Și nu era ca toate celelalte, ci crescuse deodată mare, mare și spațios. A fost botezat simplu și frumos: Real. Și șade el cuminte pe malul Dunării, plin de oferte care mai de care, așteptând cumpărătorii. Cum azi era programată o zi de cumpărături de toate culorile, mi-am zis să merg acolo, în supermagazinul minune. Și înainte să intru, am stat să-l privesc, cum sclipea el în soarele blând de toamnă, exact ca un cavaler în armură. Ca să n-o mai lungesc, am nimerit exact unde aveam nevoie: raionul de genți, valize și-alte cele. Doi spiriduși (pe care oare-i vedeam doar eu?) mi-au arătat o ofertă incredibilă: bagajele din gama premium American Tourister (al doilea mare producător de valize din lume), o colecție formată din 8 produse (trolere, geantă de călătorie cu roți, geanta pilot, geantă mică de voiaj, rucsaci și geanta pentru cosmetice), au o reducere de 60% până pe 15 februarie!


Wow... Acu' să vezi problemă majoră, că toate-s faine și nu știu ce să aleg! Păi să ne gândim pe-ndelete... Unde vreau să plec? La munteee... Mai exact undeva în Vrancea, acolo-i locul meu preferat... Și-o să merg peste dealuri acoperite de pajiști, cu brazi răzleți, împrăștiați cât vezi cu ochii, prin pădurea deasă, cu luminișuri încălzite de soare, peste pâraie repezi de munte, limpezi și reci ca gheața, prin sat, pe ulițe pietruite... La câte bagaje îmi car de obicei după mine, hmmm...mi-ar trebui un troler, mare și cu roți solide. Da' nu prea bate, că acolo unde vreau să merg nu-i șosea netedă ca-n palmă. Și mă știu eu, dacă am un gentoi cât mine, pe tot îl umplu! Și n-o să-l pot urni de pe loc, că doar nu l-oi trage prin pârâu după mine... Atuuunci... Da, clar, rucsacul mare e perfect! Frate, parcă cel care l-a inventat mă cunoaște... E fix ce-mi trebuie. Are o mulțime de buzunare interioare, laterale și unul în față, ascuns de privirile indiscrete... Și mai are...tadaaaam...compartiment cu protecție, pentru laptop! Asta-i genial! Pentru că eu nu plec nicăieri fără el, fără laptopu' meu drag... Micuțu' de el, de acum o să aibă locșorul lui și numai al lui, la mine în rucsac. Parcă-l văd cum o să înceapă să plângă de bucurie când o să-i spun... Și mai e ceva: spatele rucsacului e căptușit. Așa pot pune ce vreau în el, fără teama că o să-mi intre diverse chestii în spinare...

Îmi plac lucrurile solide, cu fermoare sănătoase, din materiale de calitate, nu foarte colorate și de preferat de pus în spate. Rucsacul ăsta de la American Tourister e perfect! Acum, trebuie doar să adun 20 de puncte și o să mi-l iau la un preț special. Până la sfârșitul lunii, când e programată excursia, am tot timpul... Și poate cine știe, mă lipesc și de geanta de cosmetice, că de, aia-i mereu utilă...

Primele puncte le am deja, mi le-a dat prințesa de la casă. Le-am pus bine, în seif, să nu vină zmeul cel rău să le fure... Acum, până una alta, mă duc să beau un ceai magic și să dorm puțin. Mâine de dimineață plec în alt regat cu treabă: expoziție importantă, multinațională... Hmmm... Ar fi fost bună geanta de călătorie cu roți...

Postare pentru SuperBlog, etapa 2.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu