joi, 27 octombrie 2011

Unde-s doi, puterea crește...

Trebuie să recunosc că, pentru prima dată de când a început concursul SuperBlog, m-au trecut toate apele când am citit enunțul prezentei probe...Pentru că, fiindcă, deoarece...

Fac parte din generația care,în copilărie, juca pe afară ascunselea, șotron, rațele și vânătorii...Am descoperit târziu ce-i ăla calculator,ce faci cu el și cu ce se mănâncă. Dar din momentul ăla m-am îndrăgostit de el, definitiv și irevocabil...Mult timp am învățat, am căutat și am jucat pe desktop-ul unei prietene. Acum câțiva ani, mi-am luat și eu unul. Al meu. Un laptop. Pfoaaiii...ce încântată eram. Vreo 2 luni am dormit doar câteva ore pe zi, în rest, eram "călare" pe el, zi și noapte. L-am butonat, l-am cercetat și căutat prin cele mai ascunse cotloane,să știu cine e, să știu tot ce face, să-l cunosc bine. Pentru că era al meu. Trebuia să fim prieteni...

Și așa am ajuns să știu ce face una,ce zice cealaltă, să știu unde găsesc prin el ceea ce caut, sau unde să intru dacă are vreo problemă, dacă-l doare ceva și trebuie să-l aranjez...Și-am ajuns să ne cunoaștem bine. Am devenit buni prieteni. Eu am grijă de el, el are grijă de ceea ce i-am încredințat spre păstrare. I-am schimbat setările ca să fie ca mine. După chipul și asemănarea mea. Să se simtă că-i al meu. Laptopul meu, încet,încet a devenit EU.

Evident, sunt multe lucruri pe care nu le știu. Încă. Le voi descoperi cu timpul pe toate.Câte un secret odată, până n-o să mai fie nimic nou de aflat. Daaar...Și aici avem un maaare DAR...Nu știu din ce-i făcut micuțul meu. Adică,tot ce știu despre interiorul lui e că are un hard, pe care pun eu toate prostiile proprii și personale, ceva numit procesor, memorie (care constat deseori că-i insuficientă...),un ventilator care-l răcorește să nu facă "febră" și fire...Mda,știu, tragic...Da' asta e...Până acum nu mi-a trebuit să știu "ce conține"...

Noroc de link-ul găsit pe pagina cu enunțul probei! Intrat, citit, înțeles și acum: explicat publicului larg...Deeeci, o să mă întorc "la școală", unde trebuia să spun, cu cuvințelele mele,ce am înțeles din lecție...Și unde,da, recunosc, o cam luam în freză la materiile "reale"...Ceea ce probabil o să pățesc și aici...Asta e, dacă oi zice tâmpenii majore, o să-mi accept resemnată nota intrată la apă, care o să se alăture celorlalte din categoria: coșmarul științelor exacte...


AMD APU face ca un computer să fie mai mic, mai rapid, mai deștept, mai precis. Și astea cu un consum mai scăzut de energie. Mai mic-pentru că CPU și GPU sunt combinate într-o singură piesă. Mai deștept-pentru că poți face simultan și mai rapid o mulțime de chestii: să intri pe site-uri, să asculți muzică, să folosești messenger-ul și multe altele. Mai precis-deoarece realizează corecții de culoare, claritate și stabilizează imaginea; astfel, cu AMD APU poți converti un format standard de video într-unul aproape de calitate HD.

Noua șmecherie lansată de AMD este AMD Radeon™ Dual Graphics. Dacă upgradezi un comp cu AMD APU din seria A într-unul cu AMD Radeon™ Dual Graphics performanțele lui vizuale cresc cu 123%. Dacă ești pasionat de jocuri,asta înseamnă că n-o să te mai dezlipești de comp nici cu ordinul procuraturii!

Noua tehnologie AMD Radeon™ Dual Graphics face ca procesoarele AMD APU și plăcile video AMD Radeon™ să lucreze împreună, mânuță în mânuță, întru fericirea împătimiților de calculatoare. Și,pe principiul "unde-s doi puterea crește", platforma oferă capacități nemaivăzute și nemaiauzite de high definition și DirectX® 11 & DirectX® 10.

Tehnologia AMD Radeon™ Dual Graphics este creată pentru sistemul de operare Microsoft Windows 7(Professional,Ultimate,Home Premium,Home Basic OS) și este suportată de procesoarele AMD APU din seria A împreună cu plăcile grafice din seria AMD Radeon™ HD 6000 astfel:

    -Pentru notebook-uri: procesoarele AMD APU A4, A6, A8 și plăcile video AMD Radeon™ HD 6620G, AMD Radeon™ HD 6520G, AMD Radeon™ HD 6480G.
 
   -Pentru desktop-uri: procesoarele AMD APU A4, A6, A8 și plăcile grafice AMD Radeon™ HD 6550D, AMD Radeon™ HD 6530D, AMD Radeon™ HD 6410D



Postare pentru SuperBlog, etapa a 11-a.

2 comentarii: