miercuri, 26 octombrie 2011

Spaceballs și ASUS Transformer

Planeta Druidia. Mare nuntă mare. Regele Roland își mărită moștenitoarea, frumoasa prințesă Vespa, cu adormitul și jalnicul prinț Valium, ultimul prinț din galaxie. Din nefericire pentru planetă (dar din fericire pentru ea, ținând cont de cum arată viitorul soț...), prințesa e răpită de cei de pe planeta vecină, Spaceball. Care,da, evident vor o recompensă ca s-o returneze vie și nevătămată. Și nu orice, vor tot aerul de pe Druidia! Drept urmare, regele Roland îl angajează pe Lone Starr, cel mai mare escroc din galaxie, să-i salveze comoara neprețuită, pe prințesa Vespa (pe fiică-sa, cu alte cuvinte...) și s-o aducă înapoi la nuntă.

Toate bune și frumoase, o găsește, o salvează, da' când să se întoarcă pe planetă, i se defectează rabla cu care zbura și aterizează de urgență pe nush ce planetă. Bineînțeles, urmărit de cei de pe Spaceball, care aveau musai nevoie de prințesă, pentru că aveau musai nevoie de aerul-recompensă-al Planetei Druidia...Și-aici începe acțiunea noastră!

Tam-tadaam-taaam-tam-tadaaam.......tam-tam-tadaaam....(asta-i muzica de fundal, ce să vă fac, tre' să v-o imaginați...)

-Lone Starr, unde mergem, spre ce ne îndreptăm? Nu văd decât nisip în jur...
-Ce te face să crezi că eu știu?...Ce-ar fi să nu mai pui întrebări din astea, feminine, și să mă lași să mă concentrez! Poate găsesc drumul...
-Drumul? Care? E numai nisip în jur...
-Taci, femeie, îmi distragi atenția!
-"Taci, femeie" să-i spui lu' bunică-ta, derbedeule! Cu mine să vorbești frumos! Asta ca să nu-ți mai amintesc că sunt și prințesă...Nu știu ce-a fost în capu' lu' tata când te-a angajat! Dac-ar fi să mă bazez pe tine, am rămâne aici, în deșert, până am arăta ca niște pui rotisați! Văd că trebuie să iau în mână frâiele problemei și să ne salvez!
-Ha! S-o vedem și pe asta...Ce tot cauți în geantă? Nu-i cazul să ne oprim ca să-ți refaci tu machiajul...
-Machiaj gratuit, uniocular o să primești tu imediat, dacă nu taci odată...Uite ce căutam...

Și scoate prințesa Vespa o frumusețe de tabletă ASUS Transformer din geantă.
-Ecran de 10.1", procesor NVIDIA TEGRA de un 1 Ghz, memorie RAM de 1GB, sistem de operare Android Honeycomb3.01. Ha! Asta o să ne scoată de aici!
-De unde o ai? Am căutat în toată galaxia și n-am găsit...
-Dar de nuntă de la prințu' Valium. De ce crezi c-am acceptat să mă mărit cu el? Doar nu crezi că pentru felul grațios în care cască toată ziua...
-Și acum?
-Are GPS...O potrivim în stația de andocare, punem net-ul mobil intergalactic într-unul din porturile USB și căutăm un loc în care putem să-ți reparăm rabla, ca să putem pleca de aici înainte să apară spaceballs! Uite, am găsit, e aproape. Mergem la Yogurt, înțeleptul! Îi trimit acum un mesaj să ne aștepte.
-Yogurt...Desigur...Da' ce faci acolo cu tableta?
-Cum ce fac? Nu vezi? Niște poze și un filmuleț HD, să i le trimit lu' tati, să știe că sunt bine!

-Spaceballs, ne-au găsit!
-Uite, înțeleptul! S-a teleportat aici...
-Sunteți înconjurați, spuse Lordul Dark Helmet, dacă prințesa vine cu noi vă cruț viețile voastre mizerabile!
-Sunt Lone Starr, nu te atingi de prințesă decât dacă mă omori pe mine mai întâi, iar asta o să fie cam dificil, pentru că tocmai mi-a dat Yogurt inelul sforței. Acum sunt invincibil!
Lordul Dark Helmet când a văzut
 tableta Asus Transformer
-Haha, și eu am inel! Nu știai că Dark Helmet are unul? Dar stai așa. Ce-i aia din mâna prințesei? E cumva tableta ASUS Transformer, întrebă Lordul Cușmă-ntunecată.
-Exact! E ultima noutate în materie, din galaxie.
-Știi ce? Nu mai vreau aerul de pe Druidia, pot să găsesc altă planetă pe care s-o dezaerisesc. Deci poți păstra prințesa dacă-mi dai tableta Asus în schimb!
-Tableta mea!!! Lone Starr, fă ceva!
-Stai liniștită, Yogurt tocmai mi-a dezvăluit că sunt prinț! Așa că mă pot căsători eu cu tine! O să-ți dau eu una cadou!
-Lone Starr...
(kiss...)

Și au trăit fericiți, până la adânci bătrâneți. Cu noua tabletă ASUS Transformer. The end.

Postare pentru SuperBlog, etapa a 10-a.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu