sâmbătă, 27 august 2011

Freză cu cântec - partea a doua...

Și mă uitam eu azi admirativ în oglindă la freza mea cea nouă... Și mai îndreptam o șuviță pe ici pe colo, mai dădeam cu puțin gel, mai ziceam cu voce tare: "mamă, ce freză am", din astea de face un berbec încântat de ceva nou.... Da' brusc am avut o revelație: mă, io nu-s destul de blondă! Waaaaa... După tuns nu mi se mai văd șuvițele! Văleeeuuu... Ce mă faaaac?!?... Simplu! Pun mâna pe telefon și o sun pe tipa responsabilă de minunata mea freză nouă. Da, vreau șuvițe. Azi! Programare la ora 3.

Cum am mai spus, până acolo merge doar autobuzu'. Iau bilet, mă sui, îl compostez cuminte și...frate...puțea a usturoi de nu-i adevărat! Da' așa, de ziceai că unul din ăia de acolo a încurcat borcanu' cu gel de duș cu chisoiul de usturoi și s-a frecat temeinic, peste tot, fără să scape un colțișor de piele... Faza e că n-am reușit să identific nenorocitul, am tot schimbat locul, da' puțea peste tot. Cobor cu 2 stații mai devreme, că nu se mai putea, aveam timp. Ajung acolo, nu era nimeni pe scaun, ma ia gagica imediat, mă înfășoară cu un plastic de începusem să mă simt ca o miniseră și-mi îndeasă pe cap chestia aia prin care scoate șuvițele de păr. Bun. Da' nu, nu-i bun, chestia era nouă și nu avea găurile făcute. O extrage de pe minunata-mi scăfârlie și se apucă s-o găurească cu croșetul, explicându-mi că așa nu riscă să mă rănească atunci când îmi scoate firele care urmează să fie smăcuite, chinuite și, într-un final, decolorate. La care eu, senină: "ei, ce se putea întâmpla, îmi scoteai câteva bucățele de creier și atât"... Frate, ce față a făcut... Și mi-a zis că am imaginație bogată, io i-am zis că doar sunt sadică... A râs cam nesigur... Hehe, nici nu știi ce imaginație am... Îmi tuflește iar pe cap chestia aia de semăna cu o meduză și începe să scoată:1, 2, 3 și se oprește. "Mai bine ți le fac cu folie, nu crezi?" Așa, și pe mine mă întrebi asta?!?!?... Fă ce vrei, numai șuvițe să iasă... Ca să n-o mai lungim, le face, le smăcuiește și mă pune să stau. Și să stau. Și să stau... Timp în care, m-am sms-uit cu niște prietene, am bâțâit artistic din picioare, m-am uitat la gagicile de pe acolo...

Și uite așa am dat de o nouă dilemă: de ce naiba te-ai încălța vara cu cizme luuungi? Adică cizme din piele, decupate în față de ies din ele doar deștele... Asta e ca faza cu nemernicele alea din Cenușăreasa, care aveau picioarele prea lungi și, ca să le vină pantofiorul, și-au căsăpit degetele. Diferența e că aici degetele îs lăsate intacte, da' e tăiată cizma... Și e ciudat rău să fii îmbrăcată în fustiță și bluziță iar în picioare, ditamai cizmele! Jumate din cele care au intrat acolo erau echipate așa... Mda... Probabil nu mă pricep... Ce știu eu de ținute de vară sexi și cizme de piele purtate la 36 de grade la umbra... Recunosc cinstit, mă depășește! Dar asta nu a afectat cu nimic procesul de blondire la care am fost supusă. Mi-au ieșit niște șuvițe faine tare, de care-s foarte încântată! Cum altfel... Așa că, cine m-a văzut ieri, tre' să mă vadă din nou, îs alta azi...

De acolo, am scăpat ca din pușcă unde? La McDonald's, clar! Prea stresată de procesul tehnologic de șuvițare, mi-am refăcut moralul cu cheeseburger-i calzi, pufoși și yummy... Deci, înainte să închei, cine vrea să mă vadă în toată splendoarea mea, să sune să-și facă programare... Nu de alta da' deja weekendu' îi plin...

4 comentarii:

  1. pfoooaaiii....
    Tunsulici Şuviţel tre' să dai de băut:D Pentru încă un nobil motiv:D

    RăspundețiȘtergere
  2. și page rank-u' cere bere, ai uitat...:D
    dau, dau, cum nu. abia aștept:D
    Tunsulici Șuvițel?/:) sună funny:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Avaaai... Eu din mijlocul Focsaniului, unde am wireless cu portia ma laud cu par carliontat... si tante coafeza care mi l-a facut mi-a zis: ti-am facut o zbarleala... deci ne batem in freze??

    RăspundețiȘtergere
  4. războiul frezelor? și o să scrie în cartea de istorie despre el? și or să se inventeze povești, or să apară legende? vom fi eroi preamăriți de posteritate? Sună bine! Păcat că nu-mi plac războaiele și nu mă bat...:) da' suna bine...

    RăspundețiȘtergere