miercuri, 27 iulie 2011

Declarație oficială 2 :D


M-am gândit eu, așa, că nu ți-ar strica să râzi puțin azi, înainte de culcare... Și, hmmm...poate că mai e nevoie și de a 1745-a reconfirmare... În același timp, e ceva care să demonstreze, in a funny way, că mai există certitudini... Depinde doar în ce parte privești, dacă ai ochelarii bine șterși, aplicați pe nas, dacă ai învățat să "citești", dacă vrei/poți să le crezi, stuff like that...

Și promit că, dacă nu dau colțu'/senilizez/ramolesc până atunci, o să-ți fac cel mai fain baston handmade ever... Și o să te trec strada; o să am grijă să nu dai pizza pe tine, sau mai mult de juma' de înghețată; o să te-ajut să-ți legi șireturile corect; o să torn eu în pahar când chestia o fi "prea mare"; o să-ți amintesc că adevărul de seară nu mai e moacă de aproape juma' de secol; te voi duce acasă ori de câte ori o să bei mai mult de două ceaiuri; o să am grijă să nu uiți drumul spre casă, spre tine...; și o să am grijă să te fac să zâmbești, no matter what... Sau, cine știe de ce-i în stare viața asta...poate o să faci tu toate astea pentru mine...

Friends... Never forget that! :)

P.S. Și, da, tre' să stabilim neapărat, care din poză ești tu și care eu...
     
>:D<

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu