miercuri, 11 mai 2011

Leapșă semi-serioasă :D

   Azi am hoinărit prin bloguri, întocmai ca albinuța care zboară din floare în floare... Și la fel ca ea, care culege polen și-l duce-n stup, eu am cules o leapșă și am adus-o acasă. De la Mihaela. Și, da, am cerut frumușel voie s-o iau, n-am furat-o așa, pe șestache. Moaaamăăă, prima mea leapșă. Go!

SUNT EU, adică un Berbec căpos da' simpatic.;)

AȘ VREA să am mai multă grijă de mine.

PĂSTREZ o mulțime de prostii, importante pentru mine. Și poate prea multe amintiri.:)

MI-AȘ FI DORIT să pot deveni invizibilă.

NU ÎMI PLACE când sunt luată de fraieră. ( A, nu-mi plac umbrelele, manelele, culoarea roz și muuulte alte chestii. )

MĂ TEM hopa, stai așa, la asta nu se răspunde, că văd dușmanii. Glumesc... Nush, de gândaci?

ÎMI PARE RĂU când acțiunile mele sunt interpretate altfel decât le-am gândit eu.

ÎMI PLACE să ies la un cocktail de vorbă+orice în compania celor câteva -puține- persoane cu care chiar mă simt bine.

NU SUNT membră a nici unei turme. Asta deși sunt Berbeacă...( sau tocmai de aia! )

DANSEZ he, he, când beau ceva mai multicel decât ar fi trebuit și, fie vorba-ntre noi, ăla numa' dans nu se cheamă.

CÂNT dacă vreau să iasă toți din încăpere. Nu, nu cânt, că iese mai rău ca o serenadă de mâță îndrăgostită.

NICIODATĂ n-o să trădez un prieten!

RAR vorbesc despre mine, despre ce simt, despre ce fac. Și mai rar îmi exprim sentimentele față de ceilalți.

PLÂNG foarte rar.:)

SUNT CONFUZĂ pai, nu eram, până s-a gândit cineva să mă bage-n ceață, pe o anume temă... Și tot acolo mi-s și acu'.

AM NEVOIE de un HDD extern portabil, maaaare. Vreo donație, ceva?

AR FI TREBUIT să nu te fi cunoscut niciodată.

AȘ PUTEA să te caut, dar deja nu mai contează.:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu