joi, 3 martie 2011

Vis visat...

   Uneori nu mă recunosc... Am momente în care parcă nu mai sunt eu... Momente în care mă simt incompletă... În care te simt ca pe un gol imens în mine... Sau e doar o iluzie, o poveste inventată ca să mă autopedepsesc... Aș avea nevoie de o oră, doar de o oră cu tine ca să-mi dau seama... Și probabil după aceea aș avea nevoie de o viață ca să mă completez iar... Să mă umplu cu tine... Să trăiesc în tine... Să locuiești în mine... Să mă regăsesc... Să te regăsești... Să fim NOI... Și să fim mai mult decât un vis...
   Uneori nu mă recunosc... Și atunci știu că e momentul să mă trezesc... Oare cât timp poți să visezi, iar și iar, același vis?...:)

2 comentarii:

  1. OFF TOPIC:te-am trecut si eu la blogroll,imi place mult mai mult de 2% blogul tau(nu ca as fi eu mare critic)ON TOPIC:ai visat vreodata ca dormi si in somnul din vis visai tot ca dormi?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Molie pe greier:D - wow, mulțumesc! dacă "mult mai mult de 2%" înseamna măcar, să zicem 5%, dau baieram...:)))

    normal că am visat asta:D și mă văd de undeva de sus;) și ce-i mai enervant la faza asta e că vreau să mă trezesc, dar când o fac, de fapt tot în vis sunt...și tot așa de 2-3 ori până mă enervez și mă scol de-a binelea:)))

    RăspundețiȘtergere