vineri, 3 decembrie 2010

Uite târgu', nu e târgu'...

   Si, iaca, trecu' și târgul meșterilor populari... Și mi-am facut plinul... Nu la portofel... Nuuuuu... Ăla-i tot gol! Plinul de frig, de mârlanet, de fum de mici și aburi de vin fiert (în proportie de 20% vin-restu' apă...), de comentarii inteligente, scremute cu talent de locuitorii minunați ai urbei noastre... Pentru că au fost zilele orașului, nu?!?... Deci, tre' să iasă, cu mic cu mare, la distractie! Și, frate, parcă au fost mai mulți ca oricând... Mai mulți și de calitate din ce în ce mai proastă... Și zău dacă mă mai amuză să-i văd și să-i aud! Au fost de toate națiile. "Doamne" bine care mi-au stresat și agresat retina cu mult prea multele chestii roz de pe ele, inclusiv plodu' din dotare, roz și el... "Domni" scoși din cutie (cutia de pantofi poate...) cu geci strălucitoare, blugi țepeni abia cumpărați din piață si, normal, tunși periută ca să li se vadă bine straturile de șunca de la ceafă... A, și neaparat cu mobilul la ureche, ținut in echilibru cu un singur deget sau, mai rău, cu el pus pe manele... Și, măcar dacă ar fi trecut în liniște sau, mă rog, învăluiți doar în manelele lor! Eh, prea multe vreau, nu?!?... Știu... Uneori sunt o visătoare... Cum să tacă, să ramână cei din jur cu impresia că-s proști, când pot să deschidă gura și să înlăture orice dubiu... 5 zile printre ei a fost cam horror... Nu zic, au fost și oameni normali, dar prea puțini, mult prea puțini! Mi-e dor de târgurile de altadată, când te simțeai bine printre oameni, cand ți-era drag să stai la standul tău și să dai explicații despre produse si despre cum  lucrezi, când lumea aprecia produsele handmade...
   Bine măcar că a fost frumos afară! Că, dacă mai erau și temperaturi negative sau ningea... Dar, poate ar fi fost mai bine, poate ar fi fost mai putină poluare vizuală si auditivă... Următorul târg din Galați va fi la vară. Până atunci, cred că-mi ajunge... Sigur îmi ajunge!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu