joi, 23 decembrie 2010

Scrisoare pentru Moșu'...

             Dragă Moș Crăciun,
 
   Nu ți-am mai scris de mult, mult timp. M-am cam schimbat de la ultima scrisoare... Mai înaltă, mai mulți ani la activ, mai multe probleme, gânduri, decepții, răni, idei, realizări... A, și, în caz că te uiți cu binoclul tău fermecat să mă găsești, să știi că acum am părul scurt... But it's same old me... În mare, cel puțin... Și să știi că am fost cuminte, uneori poate prea... Dar lucrez la asta și văd că începe să-mi iasă...
 
   Înainte de toate, tre' să-ți spun ceva. Mult timp am crezut că nu exiști... Asta e, m-am luat după ceilalți, după cei mari... Știu că asta nu e o scuză, dar... Cei mari care cred ca ei te-au inventat... Și care, cât ești mică, îți spun că Moș Crăciun există și-ți aduce daruri dacă ești cuminte dar, cum crești puțin, ți-o trântesc verde-n fața, ca Moșul nu există... Mdeah... Doar una dintre cele două variante e adevărată și nu-i ultima, nu?...
 
   Sincer, dragă Moșule, nu știu de ce m-am pus să-ți scriu acum... Nu știu ce-aș putea să-ți cer... Nu prea obișnuiesc să cer chestii așa, pe degeaba... Vezi, m-am schimbat... Ultima dată când ți-am scris, ți-am livrat o listă uriașă... Oare asta înseamnă că am crescut?!?... Hmmm... Dar, dacă mă gândesc eu bine, ar fi unele lucruri pe care vreau să ți le cer. Vreau să ai grijă de prietenii mei, să le îndeplinești toate dorințele! Dacă nu toate, toate, măcar pe cele mai importante! Și, când spun prietenii mei, de data asta nu mă refer doar la cei pe care-i iubesc si care ma iubesc și ei... În seara asta, în rândul lor, vreau să incluzi și pe cei la care țin doar eu... Asta e, azi sunt generoasă dar, pe bune că, persoana la care mă gândesc eu merită să-i îndeplinești dorința! Sper că știi ce vorbesc eu aici! Frate, doar ești Moș Crăciun, tre' să știi!!!... O să-ți dau doar câteva indicii, doar nu vrei să-ți fac eu munca de cercetare... Mai întâi, nu vreau zăpadă anul asta de Crăciun, de revelion sau după...Să se poata circula, de colo-dincolo, fără probleme... Să reunești sufletele gemene, să desparți apa de foc iar pe cei care sunt deja împreună, să-i treci ușurel peste hopuri...Să le dai inspiratie și idei... Să le mai dai peste nas șefilor, ca să nu mai stea cu el așa, pe sus, să-i chinuie pe alții... Să ai grijă de căței și de pisici! În rest, pune mâna și studiază liste de dorințe... Și, vezi că te controlez după Crăciun să văd dacă ai făcut ce ți-am cerut!
 
   Acum te las, Moșule, știu că asta e o perioadă foarte încărcată pentru tine... Dar, înainte, aș vrea ceva și pentru mine... Asta e, m-am razgândit... Dar e cam greu, deci, îți urez succes... Aș vrea să pot visa din nou! Așa cum faceam înainte... E destul de nașpa să nu-ți mai dorești mai nimic... Ia să te văd, asta o să-ți iasă?...
   Cu mult drag și...ne auzim după!...

P.S. Nu cred că ți-am mulțumit vreodată că mi-ai adus, de-a lungul timpului, multe jocuri, jucării, cărți și nu ciorăpei și pulovere, ca altor copii...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu